Café 60 tjejmiddag myyyyssigt

Godmorgon mina kära läsare!
För det första vill jag meddela alla som läser att han på bilden på min header är inte min pojkvän! Jag i fokus, tänk inte på det andra ansiktet. Och den första bilden är på mig och en underbara ponny som heter Top Hat men som dog nu i sommras :( <3 Den tredje bilden är på mig och min syster :)

Så igår kväll bestod kvällen av jobb och mys :D
Var nämligen på Café 60 med mina kära vänner. Åt en mycket god middag vid tio tiden som bestod av en foccacia med salami på *MUMS*

Fick min underbara fina tavla igår! På min älskade Py-Lott <3 den är verkligen underbart fin :)
tog den här bilden:



Sen fick jag ju min färglinser igår också :D så dom ska jag ha på måndag tänkte jag :)

Idag blir det nog en helt underbar dag!
Ska nämligen på tjejmiddag med några väldigt trevliga tjejer och sen blir det PARTY hela natten!
Hade tänkt åka in till stan men eftersom att jag sov för länge idag så hinner jag inte de :/ åker in på måndag istället!

Ni får ha de så länge!
//Denise <3

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Langa pic på linserna! :D

2008-09-27 @ 15:54:10
URL: http://alexandramellin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0