Trubbel? Näääääe

Ooups!
Mami har tydligen läst lite om mina äventyr om helgerna ;) men det gör inget! Jag döljer inget för min Mami <3

Skola idag med föreläsning på Zita var helt okej för när vi gick dit såg vi ju lite kändisar ;)

Petra gjorde en liten kul sak i skolan idag, hahahah de va kul när jag fick höra det utav Carro på jobbet! I kassorna på Vi skvallras det hela tiden ;)

Jag känner mig lat så nu ska jag ställa mig på maskinen i typ en halvtimma eller mer :) för jag ska va duktig!

Ha en fortsatt trevlig kväll!
// Denise <3

Ska bara tillägga en underbar sak jag fick läsa idag :)
En knasboll på facebook skrivr till mig och undrade vad mina kompisar älskar mest med mig så jag frågade Jenny det och jag fick detta till svar!

Att du alltid är glad och att du är godhjärtad och alltid ser det bästa i människor och inspirerar mig till att också göra det och dessutom är du alltid ärlig, och du har ett extremt stort hjärta!

Blev väldigt glad när jag fick ett sånt underbart svar tillbaka!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Du vet att jag älskar dig otroligt mycket, hjärtat!

2008-10-02 @ 22:01:19
Postat av: Denise

O jag älskar dig :) <3

2008-10-03 @ 12:52:25
URL: http://denpans.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Ojsan! Fast o andra sidan har du inte skyltat om något olagligt i din blogg ^^

2008-10-03 @ 14:59:23
URL: http://alexandramellin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0