Söndag

Känner just nu stor press och stress har prov i Engelska på Tisdag och jag vet ej vad vi har prov på :S Så Alex eller Emma eller någon annan i min klass snälla kan någon svara på frågan, det vore väldigt gulligt :)

Tänkte fota min halloweendress snart :D så får ni säga vad ni tycker!
Har ju allting hemma nu nämligen ;)

Jobabde idag, de va chill! 100% ob säger man ju inte nej till! Klirr i kassan! Men just nu ligger jag back :S hade -45 öre på kontot och det är jävligt illa!!!
Lisa på jobbet ska sluta vilket suger jättemycket för hon är så rolig :(
Plus att jag är avis på henne för hon ska åka till Australien i ett halvår!

Petra har fått ny mobil så jag är avis på henne med :( Men jag hoppas jag får ny mobil jag med snart :D
Igår hade vi kul :)
Eric kom över och sen kom Lillis my love, Kim å Jim också. Det var kul, pratade om en massa kul!

Gud fan va kul det kommer bli jag är så jävla taggad!!! :D


Den behövdes eller hur tjejer? ;)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Har tyvärr ingen aning om vad vi ska kunna :S Hon sa att har man varit på alla lektioner så kan man provet typ, vad det nu är man ska kunna....

2008-10-19 @ 18:26:41
URL: http://alexandramellin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0