skönt med fredag!

Ja å så blev det fredag igen, härligt!
Idag kommer Mini till oss det kommer bli mysigt, så ikväll blir det hemmakväll!
Just nu sitter jag bara och värmer mig med en varm kopp choklad. Ska åka till jobbet senare, börjar kl. 16:00.
Imorgon blir det KM Dressyr hela dagen! Hoppas verkligen det går bra för Petra och Adette! :)
Så nu ska jag väl antagligen slänga in schabraken i tvätten och tvätta dom, så att dom blir rena till imorgon. Dom kommer att vara ursnygga, Petra ska ju ha våran nya kavaj som var svindyyyyr. Stackars pappas plånbok :/ Men men nu växer ju vi inte något mer om inte på bredden, så den här kavajen kommer nog att få vara med om en hel del saker! :D Många tävlingar d.v.s. ;)

Såhär ser kavajen ut


Och såhär ser Adette ut :)


Bara för att jag är så tråkig med mina hästbilder och hästprat så lägger jag in en musikvideo för er som hellre tittar på den ;)
skit i tjejen och lyssna på låten som är väldigt bra!

Kommentarer
Postat av: emelie

älska den låten! den måste vi ha på halloweeeeeeeeeeeen

2008-10-10 @ 23:09:04
URL: http://emeliewallins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0