samling i matsalen

Alla medielinjer på skolan har nu en projektvecka tillsammans som avslutas på fredag, då alla visar upp allt fint dom gjort. Vissa gör en film andra fotar några sänder radio m.m. allt inom media helt enkelt! Alla hamnar i olika grupper både 1or 2or och 3or så det är mix utav alla.
Så idag har min grupp jobbat på och fotat en massa bilder :) Anna vår handledare verkade väldigt nöjd med oss!
Sen har jag haft mentorssamtal idag också med Fredrik, det gick också super :D


Gissa fejset !?
Fejs 1

Fejs 2

undrar verkligen vilka det kan vara eller hur emma och alex ;)

 
bilder från samlingen i matsalen!

Kommentarer
Postat av: emelie

oj vad glad jag ser ut att vara! eller inte:P

fejja ett: ELLEN

fejja två: ISSAN

2008-10-15 @ 21:11:02
URL: http://emeliewallins.blogg.se/
Postat av: Issan

Jag tycker dom där chicksen var fett snygga!

2008-10-16 @ 20:30:54
Postat av: Denise

de tycker ja me ^^

2008-10-16 @ 22:34:39
URL: http://denpans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0