OMG!

Nej det har faktiskt inte hänt något speciellt :( Har jätte tråkigt måste plugga matte nu! Fick gå hem i ÖSREGNET! Mina skor hänger nu på tork utanför, och mitt hår ser ut som nyduchat :/ inge kul men jag åt i alla fall en god lunch med Alex, Nudlar is the shit! ;)
Annars så hade jag tänkt att träna idag antingen springa, gå på pass eller gymma. Beror på...
Helt värdelös dag igen kom till skolan hade geografi det var den ända lektionen som va kul :) Sen mentorstiden e ju helt okej också men sen ett stort hååål då vi gick hem till moi och åt sen den hemskaste lektionen utav alla! spanska... Jag hatar spanskan så hemskt mycket den va kul förut när vi hade en bra lärare, men nu än jävla argentisk kärring som vill flytta fram mig hela tiden för att hon inte tror att jag ska få nånting gjort! Är hon dum eller? Tror hon att jag pluggar bättre själv när jag inte kan så mycket! Gå å dööööö dumma lärare
:( ångrar faktiskt lite att jag inte läser tyska...

Innan jag börjar med spanskan ska jag gå och fota min skor som jag har köpt och min nya väska :)
En till kul sak är att jag fick nummret till den som hyr ut lokalen :D så nu måste någon bara ringa ;)

Ha de så bra!
// Denise <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0