Mysiga tisdag

Idag ska det bli en mysig dag, för vi ska mysa med Elina i stallet. Elina ramlade nämligen av på Cindy på skötardagen och spräckte en ryggkotan, hon hade turen och slapp operera sig men otur för att hon inte får rida på 4 månader. Det kommer kännas förjävligt för henne dom här månaderna och det är då man behöver sina kompisar. Så vi har bestämt att vi ska köpa med oss fika till Elina och så ska ridgruppen sitta och mysa och prata om roliga saker :)

Gårdagen var rolig, vi var hemma hos vår mentor Fredrik igår. Vi kollade på en film som Alex hade tagit med sig The Bucket List. Den va lite seg men funkade :) jag får banne mig skärpa mig jag bölar till allt nu för tiden. Jag var ju med min syster igår också, Ann-Sofie. Vi umgicks och hörde allt tjat om pengar som Charlie ville han. Kan ni tänka er att en 6 åring är så besatt av pengar. Men i alla fall vi satt i bilen och så började vi prata om födelsedagar. Då kom Gieselas och Ronnies födelsedag på tal, det är mina äldre syskon som tyvärr inte finns längre. <3 Och då så känner jag bara hur tårarna börjar krypa fram. Jag har blivit jättekännslig och det är typ asjobbigt vill inte börja grina varje gång jag pratar om något sorgligt med folk :(
Men vi hade det mysigt i alla fall, det var väldigt kallt men mysigt :)
Hos Fredrik hade vi också jättekul :)

Nu kommer den stora frågan, jag ska anmäla mig till Km Finalen idag. Och jag vet inte vem jag ska ta först det lutar åt Armani, men också Britta, så vem tycker ni? :)





Kommentarer
Postat av: Alexandra

Den som känns bäst! :)

2008-10-28 @ 16:42:40
URL: http://alexandramellin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0