Massage men ingen spanska! :/

Så nu har jag kommit hem från min kära syster Lena som har masserat mig i en timma tror jag! Det behövdes verkligen.. Och gott folk d.v.s. min klass om jag inte kommer till skolan imorgon beror det på en förkylning som jag fått! men vi får väl hoppas att det inte är det som satt sig i ryggmusklerna på mig :( Har verkligen ont!
Min systerdotter är ju bar aför gullig har tuppkam och skrattar hela tiden :D och snart kan hon gå också :)


Här är skruttan fast mycket större nu och hon ser int elika konstig ut som hon gör på bilden men jag hade ingen annan bild :)

Spanskaprov imorrn, YES! jag kan ingenting! Måste råplugga med Petroschka nu när hon kommer hem. Hade beeptest idag, fick MVG på mage och rygg men springtestet ska vi inte tala om, ett klart G men jag är nöjd ändå hade ju inte tränat speciellt mycket till det!

Men nu ska jag börja plugga
Puss på er!
// Denise <3



Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vad bra att du fick din massage, om 1 minut ringer jag dig!

2008-10-09 @ 21:11:22
URL: http://alexandramellin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0