kval 1 klart

Så var kval 1 klart och min kära syster kom 4.a och det var ju bra :D så hon är i final :)
Anna som var instruktör på framridiningen undrade hur man kunde välja en sån "kärring-häst" som Adette, och de må jag säga gud va hon inte var taggad på att bli riden! Fy va hon streta emot Petra! Men men hon klarade sig ändå :)
Sen frågade Anna vem jag skulle ha, då svarar jag naturligtvis Britta glatt :) Nej då börjar hon grava! jag bara men vadå?
:( var det fel eller ?och hon svarar hahah eeeh nej häftigt! Jag vet inte riktigt hur h´jag ska tolka det men de ska gå super så enkelt är det bara! ;D

Nu väntar jag bara på att Petra ska duscha klart sen får vi se ifall vi drar hem till familjen Bjur och har trevligt med alla hockeypöjkar :)

Puss puss på er!
// Denise <3


f.v. Muffin, Adette, Peppe, Armani

Kommentarer
Postat av: Petra

ja kom 4:a!! ;D

2008-10-11 @ 20:13:40
URL: http://denpans.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Duktiga ni är!!

2008-10-12 @ 09:55:23
URL: http://alexandramellin.blogg.se/
Postat av: Denise

ni? :D jag red inte ^^

2008-10-12 @ 16:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0