Alla fina ridlägerminnen

Petra, Fanny och Matilda går spökrundan på Finntorp, det är bäcksvart ute och ingen ser något dom hör bara sina egna fotsteg och något som rör sig i diket. Plötsligt börjar en liten svart sak röra sig ännu mer! Det är ett MONSTER!!! Fanny snubblar och ligger på mage på marken hjälplös med handen sträckt efter hjälp! Petra och Matilda kollar med rädda blickar på Fanny och på varandra, tankarna yrar i huvudet på de tre rädda flickorna, Petras tanke är ska jag sprnga eller hjälp henne, Matilda tänker lika så. Båda står studsande brevid Fanny och hoppas att hon ska resa sig snart! Men inget händer Fann yligger där hjälplös och ropar efter hjälp. Petra inser nu vid det här laget att hon aldrig kan hjälpa Fanny, så hon börjar springa för livet ifrån den liggande Fanny och monstret och Matilda. Hon slänger flera blickar bakom sig för att se vad som händer. Så plötsligt ser hon Matilda komma springande bakom henne. Matilda sprang osäkert och undrande om hon skulle hjälpa Fanny eller inte. Hon bestämmer sig för att strunta i Fanny och rädda sitt egna skinn! Vid det hör laget ligger Fanny fortfarande på marken brevid monstret och skriker på hjälp med handen i vädret, men ingen kommer och hjälper henne.  Petra och Matilda stannar tillslut och undrar varför fan inte Fanny reste sig upp, de svaret vet bara Fanny!

Men det är inte ett utav alla minnen vi har tillsammans, vi har ju alla Ludde minnen också.
Speciellt de minnet när vi spökade på Finntorp och sov över i matsalen. Även i dett aminne har Fanny huvudrollen.
Fanny vaknar upp och ser en hand ligger över sin mage. Det är inte vilken hand som helst det är Luddes!
Hon ligger och med vidöppna ögon och stirrar på Petra som ligger och sover. Hon försöker väcka henne med sin stirrblick. Tillslut vaknar Petra av Fannys rädda ögon som säger "hjälp mig!" Men Petra svarar med hennes ögon, " Jag kan inte" och sedan vänder Petra sig och sover vidare. Nu försöker sig Fanny på att väcka Jenny med små viskningar har jag för mig, då vaknar jag och ser att Fanny skulle behöva akut hjälp men tyvärr lyckas hon ej med det nu heller. Så Fanny ligger kvar med Luddes hand om sin mage... Stackars Fanny men det var din tur ;D

mer fina ridlägerminnen kommer...

Kommentarer
Postat av: Fanny

HAhahah, ASSÅ, detta är klockrent! XD

jag älskar er!

shit, jag garvar ihjäl mig åt den här texten och alla andra minnen vi har together! :D<3<3<3<3<3

2008-10-18 @ 11:08:40
Postat av: Petra

fy fan va kul vi har haft det :D

2008-10-18 @ 17:54:13
URL: http://denpans.blogg.se/
Postat av: Denise

vi har haft det bäst!

2008-10-18 @ 20:51:03
URL: http://denpans.blogg.se/
Postat av: Jonko

hahhaaha jag döööööör.. Jag kan verkligen se det där Fanny-scenariot i skogen framför mig.. hahahhahah inte okej fäni..

2008-10-20 @ 14:28:21
Postat av: minie

snacka om att allt handlar om Fanny ..x)

2008-10-24 @ 19:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0