Tisdag

Så nu äntligen, 2 hemskheter avklarade för denna vecka nu är dom värsta kvar d.v.s. Etik och Livsfrågor paper och Geografi prov. Hade tänkt börja skriva en hel del på Etiken idag så jag har en början sen flyter det ju rätt bra hoppas jag :) Ska även börja läsa geografi boken idag också!
Gud va jag känner mig duktig igår stod jag 25 minuter på crosstrainern, inte så länge men jag tränade i alla fall! :D hinner ju knappt komma till friskis den här veckan så då får man använda sig utav det man har hemma :)
Idag efter engelskan ska Emma jag och Alex dra till centrum och äta :) MUMS!
Stallet ikväll ;D <3

Är det bara jag som tänker så himla mycket på min framtid? :O

Ska nog dra till kyrkogården innan jag åker till skolan <3

Puss!
// Denise <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0