Rolig Torsdag men jobbig!

Var det bara jag som tyckte att Textlektionen va bäst idag! Askul ju :D Nu frågar jag givetvis M07 hehe ;)
Idag fy fan vilken idrottslektion! när jag kom hem efter den så mådde jag apdåligt ville verkligen inte gå till jobbet! Men jag fick släpa ner mig dit ändå och det gjorde ju inte så mycket eftersom att jag fick trevligt sällskap hela kvällen :) Johannes, Linus och Danne kom dit och var där väldigt länge så jag snackade lite med dom plus att jag fick hjälp med att ta in kundvagnarna :D Sen kom det bästa :D SNYGG-Freddan kom å tog ut pengar hos mig det var jättekul :D Sen blev Yvonn utstängd å ropa på hjälp jag fattade nada å fortsatte jobba tills hon skrek kan någon släppa in mig då fatta jag ^^
Sen blev det Crazy Night! i tyresö centrum skoja inte vilken kö de va till Amy Diamond, hon är ju inte så bra, tycker inte jag i alla fall. Men det blev ett inpuls köp nämligen ett par söta klackar för endast 200 kr :O 200 KR kan ni förstå och det bästa var att dom var bekväma också :D Shoppade bhar igår å två tröjor en vit och en rosa (på bilden nedan)
Bio imorrn det blir najs :)
Nedan finns det även några bilder från i tisdags när jag, Emma, Alex och Samah va påväg till centrum å skulle fika :) Jag vet att att bilderna suger men det är min kära mobilkamera :)
Puss!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

JÄTTEFINA BH:AR DENISE! :O:O Dock ogillar jag bilden på mig, ser ut som en pygmé! :(((

2008-11-28 @ 07:19:54
URL: http://alexandramellin.blogg.se/
Postat av: emelie

jaa, textlektionen var mycket rulig! :) snygga grejer du köpte denajs! =)=)

haha sngg snorränna jga langaR

2008-11-29 @ 20:11:49
URL: http://emeliewallins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0