Orden hamnade helt enkelt fel idag

Idag så hade vi lite kul i skolan i alla fall! Vår kära svenska lärare frågade min grupp idag om vi hade läst om "Runkningsolyckan" det lät ju så förskräckligt kul när hon sa det istället för "Drunkningsolyckan" så hela min grupp satt och skratta för full hals förutom lilla Nicole som inte hörde vad Anna (vår lärare) hade sagt! :D

För övrigt så har hela dagen varit väldigt kul, har nog skrattat mig igenom hela dagen!
Det var inte bara min kära svenska lärare som sa fel en väldigt nära person till mig sa också fel idag, jag nämner inte vem! Men hon hoppade ner från skåpet sen gick hon och Elin på en liten promenad i skolan, då började det rycka i hennes öga för att hon hoppat så snabbt ner från skåpet och då råkade hon uttrycka sig till Elin att hon hade släppt sig för snabbt! Men det var ju inte dte hon menade hon menade ju att hon hade släppt ner sig för fort! Det var också en kul sak som hände idag, men den bästa av allt var när jag och Petra satt vid matbordet!
VI vet inte vad som hände men mamma nämnde en sån konstig sak om sexböcker så då började vi high five'a varandra och det blev så roligt så då fortsatte vi göra det medans vi asgarva! Så då klämde pappa ur sig en kommentar som var rätt onödiga att vi va konstiga som satt och gjorde så, då blev det ännu roligare och sen på tal om sexböckerna kom jag på vad min svenska lärare sa och det hade jag inte sagt till Petra så då klämde jag ur mig något som inte gick å förstå för jag skratta så mycket och eftersom att det lät så kul så låg vi båda på golvet efter det! Så vi garva i typ en kvart och pappa satt å kolla på oss som om vi var två blåsta idioter ! De ni, det var kul!  :D

Så jag hade en kul dag även fast jag inte mår så bra :)

Puss på er och så hoppas jag att alla ni som läser hade en lika bra dag som jag ;)
// Denise <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0