Mysigt!

Dagens alla lektioner och arbete har varit jobbiga!  Men ack så roligt jag har haft det idag, fotbollsspelet är något av det bästa vi har på vår skola har jag kommit fram till nu! Fy va kul vi hade idag när vi hade publik och Issa, Ellen, Emma och jag står och gapskrattar medans vi försöker skjuta in bollen i mål! HAHA, gud va kul säger jag bara! Och SEX är ju så himla bra enligt min etik & livsfrågor lärare, så här sa hon på ett ungefär till oss idag: HA SEX, MYCKET SEX DET ÄR JÄÄÄÄTTEBRA! För då kommer era oxitycin hormoner igång och det är era bästa hormoner! Men skydda er!
Den lektionen var ganska kul idag men vår kära lärare är alltid rolig :)

Imorrn hoppas jag att man får tillbaka sin karta, och jag hoppas verkligen att det står något på den med minst två bokstäver och då menar jag inte IG!
Och sen på kvällen ska vi ha ännu roligare för då ska vi ha  myspys med våra hockeypojkar ;)

Nu ska jag drömma mig bort till Magaluf! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0