Mmmmmm, det vankas helg!

Så där ja! Då har man varit hemma ifrån skolan nu då i två dagar, något jag inte valt själv. Men nu äntligen är det fredag och jag kan ju bara inte missa en fredagkväll :o det vore ju katastrof plus att jag mår en aning bättre och jag måste jobba ikväll. Men i kväll bär det iväg till Huddingen i allafall, och det kommer det att göra hela helgen :D ska nämligen sova hos Muff efter stallet på lördag :) Det kommer bli najs! Och på söndag kanske man får tjäna lite extra slantar också det är ju också najs :D Ikväll vet jag i allafall att kameran ska med måste ha lite nya bilder, känner att jag bara lägger upp gamla bilder, vilket inte är meningen. :O jag måste köpa en nya kamera snart!
Nu ska jag sjuka vidare ^^
Bye Bye! <3



Kommentarer
Postat av: jossan

Gud vad jobbigt att vara sjuk! Krya på dig gumman!

2008-11-21 @ 16:55:50
URL: http://josefinsunnergren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0