Lovet slut!

Jag känner mig sliten och det känns absolut inte som att man har haft lov. Har jobbat, och för det mesta tänk på allt plugg som bara ligger hemma och väntar på mig!
Visserligen har jag haft det jättekul också men jag har bara tänkt på skolan hela tiden och hur stressad jag kommer at vara under vecka 45, dödens vecka får den heta från och med nu!

Såg Alex fina bilder från hennes senast inlägg och började tänk jättemycket på min bror och min syster. Ska åka till kyrkogården idag med Mamma och Petra hade jag tänkt. Känner att jag behöver det. Den 4 november är det 15 år sen min bror dog.

Jag kommer säkerligen vara helt nedstämd hela den här vecka p.g.a. allt plugg! jag dör! jag hatar alla lärare som lägger allt på samma vecka.

Igår skulle vi bjuda Philip och Adam på bio som present åt dom, det blev tyvärr ingen bio, det var fullt överallt. Så vi köpte filmer åkte hem och kollade där. Såg en rolig film som hette " I now pronounce you Chuck and Larry" Den var väldigt kul.

Idag har jag jobbat halva min tid sen tog Petra resten av mitt pass så jag kunde plugga matte med Kölen, och sedan lite mer plugg, tack för det!
Kölen kommer bli världens bästa mattelärare! Han är jättebra på att lära ut :)

Snart ska jag och Petra sätta på The Notebook och mysa i soffan :)
Puss på er!
// Denise <3


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Alla klänningar är från topshop, visst är dem söta? :D



Jaa, åk dit. Det var första gången jag var på skogskyrkogården och det var SÅÅÅÅÅÅ VACKERT, sorgligt vackert..

2008-11-02 @ 16:51:50
URL: http://alexandramellin.blogg.se/
Postat av: emelie

THE NOTEBOOOOOOOOOOOK



jag e på, jag kallar det också dödens vecka

2008-11-02 @ 21:09:53
URL: http://emeliewallins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0