Kommer ingen vart

Känner att min familjs sammanhålling inte är så bra som den brukar vara, vi ä mest irriteradepå varandra för tillfället. Tråkigt tycker jag! :/

Övrigt en APlång skoldag för min del kanske för mina klasskamrater med men jag känner verkligen att jag är död nu! började 8.15 idag och kom hem 16.10 det kännsi kroppen kan jag tala om. Fick visserligen lite sockerkickar under dagen men dom känns verkligen inte längre.
Är så himla deppig bara också, jag vet att det är astråkigt att läsa om människor som deppar men det känns så bra att få ur sig det också!

Sitter å tragglar engelska för tillfället men jag kommer inte direkt nån vart... Får traggla ännu mer! ;)

Imorrn ska jag först ha engelska prov kl.8.15 sen ska jag åka hem sen ska jag till skolan igen och ha engelska lektion. Efter det har min klass ett stort hål och då ska vi åka till centrum och vissa ska äta sushi och jag ska äta buffén som serveras på sushi stället :) Efter en härlig lunch ska vi ha den tråkigaste lektionen tror jag! nämligen Organisation och ledarskap... -,- suck!
Ska i alla fall till hästarna på kvällen <3

Vad ska man välja?! det är visserligen inte dags än men jag måste veta snart ju! Engelska Cambridge eller Matte C? Eller jag kanske ska Engelska C men jag läser hellre Cambridge då!
Vad kommer jag ha mest nytta av i framtiden? :S

// Denise <3


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag tror helt enkelt vi får införskaffa en ben&jerry kväll den kommande helgen tillsammans för att muntra upp ditt humör! :)

2008-11-03 @ 22:08:21
URL: http://alexandramellin.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag tycker att du ska välja snygga killen som nästa indval! ;D;D

2008-11-10 @ 23:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0