Jag ska inte klaga

Jag har tänkt så mycket nu på sistone! Jag ska sluta klaga på saker och ting det är bara onödigt och det är ingen som orkar lyssna på det ändå, det vet jag ju själv om eftersom att jag avskyr att höra folk klaga på saker och ting...
Fast nu måste jag få klaga lite på mina kära lärare! Jag förstår inte vad dom tänker med inte är det rumpan i alla fall den är för smart för sånt här! Hur kan dom lägga allting samtidigt jag dör på allt plugg just nu :(

Fast det finns ju en massa saker som lyser upp min dag något otroligt och det är ju mina vackra vänner som jag älskar så himla mycket! Tack för att ni finns <3

Dagens höjdpunkt var ju att vi var lediga idag ;) det var sköööööööönt! fast jag har ju pluggat en hel del ändå och shoppat kläder åt flickorna :)
Kul kul :) Helgen kommer nog bli kanon ska träffa hockeypöjkarna och sova hos Muff :D det blir nice!

Ni få ha de så gött!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Nämen oj sicken sexiga tungor man kan ha! :)

2008-11-19 @ 20:02:47
URL: http://alexandramellin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0