Helt död

Idag har det varit en jobbig dag! Det börjar med att jag försover mig till 8 och då skulle jag börjat en kvart senare! så första lektionen hoppade jag över... Sen så fick vi äcklig lunch självklart men jag var då förbered och hade 2 st satsumas med mig ;) Självklart spelade vi fotbollsspelet idag och det var lika kul idag och roligare blev det när vår egna mentor var med också :D han gjorde ifs så att vi förlorade sista omgången :( men de va kul ändå :D Sen så fick jag reda på mitt betyg från mediaveckan det blev ett VG tack å lov! Det var så gulligt för Pehr hade med sig sin son Melker till skolan, så Melker målade på tavlan och hade jättekul :) sen när vi fick redapå våra betyg fick vi gå ut en och en i korridoren och när jag var där ute stod Melker bakom Pehr och så sa han "Pappa du har pruttat!" Då sa Pehr "Nej det har jag inte men jag känner att det är du." det var lite roligt eftersom att Pehr skämde ut sin son inför mig, haha :D så gulligt så!
Sen efter projektarbetslektionen så hade vi engelska. Och då hade vi ett test, ett gammalt Nationellt prov och dte var SÅ JÄVLA SVÅRT! jag skojar inte det va skitsvårt, IG på mig säger jag bara :O
Sen kom mami å hämta mig så skjutsade vi ner Petra till jobbet :)

Nu ska jag bara plugga Organisation och Ledarskap och engelska till imorgon. Och imorrn ska jag intervjua Lotta på mammas jobb till min etik och livsfrågor läxa , för jag tycker att hon "mår bra" och det skulle personen göra i den här intervjuen! Måste komma på vad jag ska fråga henne också :D

Puss Hej! <3

När jag får min lön ska jag faktiskt shoppa lite julklappar tänkte jag <3
Och jag ska absolut ge mig själv lite julklappar också :D
Här är en julklapp jag skulle vilja köpa åt mig själv (klickbar bild)

 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

JA, helvete vad svårt provet var! Det var typ bara du och jag som tyckte det... :(

2008-11-17 @ 19:28:09
URL: http://alexandramellin.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Då är vi i alla fall 3! Jag förstod ungefär 50% av texterna och på luckorna var jag helt LOST...

2008-11-17 @ 20:44:35
URL: http://alexandramellin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0