Helgen som gått

Under denna helg har jag hunnit med mycket saker :) jag har varit på bio och sett "Sexdrive", jag har umgåtts med kompisar och haft det mysigt, har dessutom jobbat. Idag söndag den 30e november även 1a advent, så fyller min lilla systerdotter 1 år! Grattis till lilla Amanda :)

"Sexdrive" - Mycket, mycket bra film! Kan lugnt säga att man skrattar en hel del :) Värd att se helt enkelt ;)

Eftersom att det va grymt längesen jag la upp NYA bilder tänkte jag göra det idag så här varsågoda och njut av det ni ser :D jag bjuder på mig själv lite här och var ^^

 

Hästen heter Philip och på resten av bilderna är Elin, Petra, Jag, Linnea, Adam, Filip & Jenny :)

Kommentarer
Postat av: emelie

hur gick den ideén då? ;)

2008-11-30 @ 22:22:07
URL: http://emeliewallins.blogg.se/
Postat av: jossan

Vilka fina bilder! haft en ba helg?

Puss

2008-12-01 @ 18:06:31
URL: http://josefinsunnergren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0