Freaky Peaky!

Vi sov hos Muffen inatt de va mys även fast det uppstod lite problem där i mellan. Kul att Elin kom tillslut :)
Men det värsta från igår var fan när en snubbe som kallade rabba körde in en hel clementin i käften och åt den hel! MED SKAL Å ALLT! :O vem gör något sånt överhuvudtaget? Sen slog han sönder sin panna också så han fick ett jack där! Illa där! men vilken idiot han måste vara, fast han var snäll ändå :P Men fett konstig!
Men tjejerna va urgulliga :) det var trevligt igår kan man säga :)

Idag har jag stått upp i 5 timmar konstant! Och frontat det känns i hela benen kan jag säga! :( så ni ska tycka synd om mig tycker jag :P :D:D
Snart ska jag iväg till stallet och sjunga :) det blir kul!
Voltigen gick kanon igår också det va ännu najsigare! ;D

Imorrn är det plugg igen :(
Puss så länge! <3


Det är fett kallt ute :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

Shit vad mycket snö! Det måste vara svinkallt uppe hos er, här nere i gbg är det mest bara regn och slask, som vanligt! Haha!

Hur är det annars då?

Pusspuss

2008-11-25 @ 20:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0