Etik och Livsfrågor

Hej alla!
Just nu sitter jag på min etik och livsfrågor lektion, vi sitter och skriver en uppsats om ondska/godhet. Och nu har jag fastnat på en sak som jag inte läst om så jag ska fortsätta med det hemma sen :)

Känner mig stressad inför Geografi provet som vi ska ha imorrrn, allting på samma gång som alltid. Måste läsa 50 sidor idag ungefär! Så jag kommer vara ganska slut imorgon. Dessutom har jag spanska läxa till imorgon, vilken suger d**e!

Km Final i Dressyr på Lördag och jag ska ha Armani! Det kommer bli asKUL! Petra ska också har Armutti så vi får väl se hur det går ;) 
Sen på lördag kväll ska vi fira Jenny som fyller 17! ;D Det kommer bli skojsigt!

Nu ska jag fortsätta studera ;)
Puss på er!
// Denise <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0