Åh så skönt!

Helvetes veckan är nu över! Äntligen ;)
Nu kommer det roliga bara :D Ska jobba klockan 16 sen efter att jag slutat ska jag åka raka vägen in till Sergel för att då se på bio med 5 killar (tror jag) och Petra, och det är inte vilka kilar som helst utan hockeypojkar! woooo ;D det kommer bli nice ;)
Sedan efter att jag vart ich sett Saw 5 så kommer jag att vara tvungen att sitta å hålla Philip och Adam i handen hela vägen hem för dom kommer vara så rädda för Jigsaw! Men eftersom att jag är så snäll så kommer jag att skydda dom från allt ont som finns :)

Imorrn är det final! woohoo på Armutti (Armani) ;D Det kommer bli awesome! Hoppas det kommer gå bra för både Petra och mig. Som tur är kommer våran ridlärare Martina att vara ansvarig instruktör :)




Jag och Armani förra året på kvalet!

Kommentarer
Postat av: jossan

Har du egen häst?

Kram

2008-11-09 @ 19:20:00
URL: http://josefinsunnergren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0