Nu kommer jag verkligen inte att försova mig!

Idag var jag och hämtade min nya väckarklocka :D den är ascooooool ! Det är en TIME BOMB! :O
Den hänger i en lina från taket och när den alarmet sätts igång låter det som värsta flyglarmet å helikoptrar å shit!  Men så åker den ganska så fort upp i den här linan och om man vill stänga av den måste man trycka på STOP knappen. Och om man vill snooza 4 minuter så slår man till den om man hinner ;D vilket jag inte kommer att göra!
Så nu kommer jag definitivt inte att komma försent på mornarna hoppas jag :D

Jag berättar imorgon om den fungerade bra ;) För i sånna fall kommer jag be den som inte har det lätt att gå upp på mornarna att köpa den :D


Kommentarer
Postat av: Alexandra

SV: JO HAHHAHAH, det var ju liksom menat att inte hela världen skulle se dem men David tyckte minsann annat ;)

2008-12-08 @ 22:20:49
URL: http://alexandramellin.blogg.se/
Postat av: Petra

den är hemsk :O

2008-12-11 @ 10:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0