Nästa, solen!

Först vill jag säga Gott nytt år till alla i förskott! Hoppas alla har kommit på något bra nyårslöfte nu :) Jag har kanske gjort det :S hehe!
Igår jobbade jag, det var väldigt segt på jobbet, sen så skulle vi åka till Heron city för att bowla med Dala, Danne och Filip. Men då "drev" Dala och Danne med oss och trodde att vi skulle gå på att dom inte pallade, vilket dom gjorde egentligen så vi hyrde film och köpte godis, sen fick vi sms där det stod "vart är ni?"..... Hemma kanske.... men då var dom påväg till Heron. Men då sa vi att dom fick komma hit istället. Dumma, säger jag bara ^^,
Vi hade det mysit i alla fall :) Gick ifs å la oss jättesent :O typ 5! Men vi kom upp stadigt vi tolv ungefär ;) hihi!
Nu har jag precis packat klart tror jag :) Så nu ska jag typ fixa loftet lite för det är inte najs där och sedan gå ner till alléplan och ta ut lite pengar :) Så jag kanske kan köpa mig ett par glassiga solglasögon på arlanda :)
Så i natt klockan 2 åker vi till arlanda! Fy fan va nice det ska bli och komma iväg :D

Hoppas ni haft ett trevligt år, det har i alla fall jag! :D
Många pussar!!!!
<3<3<3


Kommentarer
Postat av: elin

Puss pussgott nytt år <3 :D

2008-12-31 @ 22:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0