Mums!

Hej alla glada! :)
Idag gjorde jag nog dagens gärning! Jag fick ut Fredhoe ur leken när vi spelade Kung på idrotten! Grymt gjort av mig tycker jag, hahah :D
Idag har Elin och jag gjort fina julkort till våran kära mentor! han kommer att bli så glad tror jag :)
Imorrn är det FREDAG WOOOOOOOOHOOOOOOOO!!!! Det kommer bli så himla kul :D hoppas jag ;)
Idag när jag kom hem så tog Petra och jag fram goda små muffinsar :) Mums på dom! Ska lägga upp bilder p ådom för dom är så söta :D
Annars har du det inte så mycket roligt idag får väl hoppas att det händer något annat kul idag :)
Puss å hej så länge!

Lite sånt här höll vi på med på textlektionen idag, hahah fett äcklig! ^^ HoooooHooooo!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0