Lucia!

Vet att jag är lite seg på att blogga, men nu har jag äntligen lite tid över för att skriva lite granna :D
Helgen har ju vart helt underbart rolig :D
VI har Luciashow i stallet varje år och detta år fick ridgruppen jag rider i chansen att visa upp vad vi kan ;) hahah och vi visade upp det på ett ganska så roligt sätt :D Jag ska lägga ut filmer så kommer ni få se hur det gick till allt ihopa :D Och även bilder :)
Alla va jätteduktiga och det gick jättebra :D
Sen efter showen åkte vi hem till min moster och åt lite julmat det var mycket mysigt :) Sen efter det runt 20.00 smet Petra och jag iväg för att gå på bio med Filip, Philip, Adam, Kalle och Pumba :D Vi såg Madagaskar 2, och det var jätterolig så se den alla som läser detta!
Söndagen bestod utav att jobba och plugga :/ Hade nämligeb prov idag i organisation och ledarskap vilket gick skit! Matteprovet ska jag ha nästa termin för Ildiko är väldigt sjuk tydligen... Så nu idag ska jag bara plugga till geografiprovet som jag har på onsdag! Och imorrn är det sista ridningen för den här terminen och vi ska hoppa :D hoppas jag får en rolig polle ;)


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Gud vilka roliga bilder! Lägg upp videon snabbbbt!

2008-12-15 @ 19:31:21
URL: http://alexandramellin.blogg.se/
Postat av: isabelle B

Jag ska joina eran grupp imorron, ska rida istället för ac ;)

2008-12-15 @ 20:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0