Inte alls jobbig måndag!

Idag har den här måndagen varit väldigt skön! Vi hade ingen Matte vilket gjorde dagen 100 ggr bättre! Och eftersom att projektarbetelektionen inte heller finns så hade vi en jätteskön håltimma! :D så vi drog till centrum å shoppade lite julklappar å fika lite :) hihi :D
Just nu har jag precis skrivit min andra version av English picture grej :D haha och Ellen sitter å skriver på sitt tal och jag å Samah sitter snällt å väntar på henne :) Sen efter vi väntat på Ellen ska jag å Samah till centrum, för vi ska hänga lite där medans jag väntar på mami så Samah får vänta mycket idag ^^
I centrum ska jag köpa min brors julklapp å en ny mobil *ÄNTLIGEN*

Sen ska jag hem och plugga asmycket Spanska för vi slapp ha Organisation och ledarskaps provet imorrn tack och lov!
Men däremot har vi tre stycken prov nästa vecka i stället 2 på måndagen å 1 på onsdagen, ILLA DÄR :(

Men snart e de lov :D då ska jag ha apkul, hihihih :D
Jag hoppas att Partyfrion hinner träffas innan Ellen åker till Thailand! Jag är inte alls avundsjuk på henne, nej nej hon kan ha det så dåligt i Thailand tycker jag! ;)

Nu ska jag till centrum puss så länge! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0