Hur kunde jag?

Igår tisdagen den 2 december höll jag på att försova mig igen (försov mig i måndags med) men det läskiga va att jag sov 12 ½ timma! Hur kunde jag göra det ? :O det går inte å göra så! Det värsta var att jag började 15.15 också och jag vaknade 14.30! Så jag gjorde i ordning mig på en kvart! Jag får helt enkelt skylla allting på Dala och Lager som höll mig vaken till klockan 2 ;)

Idag har det väl inte hänt så mycket genrep på söndag inför lucia :) de blir kul :) annars ska jag ha så jävla kul i helgen :D På fredag ska jag å partyfrion ha kul ;) dock inte Elin vi ersätter henne denna helg med Jenny :) Och på lördag ska vi gå på bio med våra älskade hockeypojkar :D Vi kommer att se Madagaskar 2! Mycket kul :D
Nu väntar bara en massa plugg för mig... :(

Down boy, DOWN! ;)
HAHA eller hur Petra ;)

Kate Perry - Hot n Cold


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0