GOD JUL!

Idag har det vart en härlig jul :D även fast jag har jobbat! Jag har haft det så himla mysigt, vi åkte hem till min syrra Ann-Sofie och hade det jättetrevligt :) vi var 18 stycken där, och man brukar ju säga att ju fler man är dessto mysigare höhö!
Jag är verkligen imponerad över hur mina föräldrar kunde hitta så himla bra julklappar :D Vi fick en resa :D och vi vet inte vart vi ska åka än! Det får vi reda på, på tisdag :O men vi vet i alla fall att vi är borta i en vecka :) vilket kommer bli asnajs å bara vara borta! Nyår på någon rolig plats :D Sen fick vi en kamera och en iPodhögtalare. Det fick jag utav mami å papi. Av bror fick jag en bondelid tröja och ett presentkort på H&M och av syster Björn borg kläder :) av farmor fick vi biooobiljetter :D MYYYYYYYYYS! av bjurarna å dala fick vi söta örhängen :)
Alex bara så du vet ligger din julklapp här och vill ha dig ;)

Men nu ska jag fortsätta mitt Julfirande ha de bäst :D Puss puss <3 


Kommentarer
Postat av: jkkj

hej hej på dej min tjej!

2008-12-26 @ 15:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0