Ganska så glad :)

Idag har jag faktiskt varit ganska så glad hela dagen :) har inte kännt att något varit direkt jobbigt, förutom att 3 prov väntar nästa vecka. Men jag är ändå glad :) hihi
Rätt chill i skolan eftersom att vi inte hade matte, sen så jobbade jag idag och det var jättekul faktiskt för en gångs skull :D Jag och Dennis hade riktigt kul hahah! Sen kom det en ny väktare också vilket gjorde det lite roligare också :)

Dessutom känns det så himla bra för imorrn har jag en lektion och sen lucia firandet då men det är ju inte direkt jobbigt å gå å lyssna på julmusik ^^ Sen så är det helg :D och imorrn ska jag köpa mig en nyårsklänning! något förslag på vart man kan hitta snygga? ;)
Sen är det helg och på lördag är det lucia vilket betyder att vi ska till stallet :D Och ha luciashow och det blir ju extra roligt i år eftersom att Petra och jag är med, med våran ridgrupp :D det kommer bli väldigt kul :D

Puss hej så länge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0