biomys + tjejsnack

Det var väldigt roligt igår, jag, Petra, Dala, Filip och Lager var och såg Yes man på rigoletto :) Den var sisådär tycker jag lite för långsökt! Men vissa scener var jävligt roliga!
Sen bar det hem till oss, men vi lämnade Lager på gullmarsplan som skulle på turnering idag. Resten av oss kom i alla fall hem till en icke så glad moder! Men hon va inte sur på morgonen :S hon var nog bara lite smått irriterad över att det kom hem oväntat besök mitt i natten, hehe :)
Har haft en massa deeptalk idag på jobbet med tjejerna i delikatessen :) hehe, lite roligt att vi verkligen pratar om allt vi tjejer på jobbet! Har det hänt något roligt vet alla om det ganska så fort, ingen kan nämligen vara riktigt tyst och bevara en hemlighet ^^, vilket är väldigt kul!

Nu ska jag iväg till David, ha det gött!
<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0