Bara 14 dagar kvar nu :)

ÅÅÅÅH känner ni att det snart är Jul :D jag tycker det ska bli riktigt kul och fira en svensk jul för en gångs skull! Har nämligen firat jul utomlands nu i två år :P absolut inget fel med det heller, skulle gärna vilja göra det igen och det är framförallt en väldigt bra julklapp från mina föräldrar :) Jag har fått många fina minnen tack vare dom :) <3

Snart är det jullov!!! :D:D:D:D:D:D:D:D

Skolan var rätt chill idag hade spanska prov vilket jag såå kommer att faaaaaaila på :( de suger!
Annars hade jag de rätt bra idag eftersom att jag fick sluta tidigare för att vi kom tidigare till skolan å skrev provet på steg 4 timma. Geografi lunkade på bra och etiken gick alldeles utmärkt :)
Nu ska jag göra klart min Idrottsläxa och sen bär det iväg till stallet för sångtränig!


Kommentarer
Postat av: My

Bästajullåtennånsin!

2008-12-12 @ 21:30:12
URL: http://mousan.blogg.se/
Postat av: My

Bästajullåtennånsin!

2008-12-12 @ 21:35:01
URL: http://mousan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0