Baka, baka liten pepparkaka!

Nu äntligen har vi fått lite julstämning i huset! Vilket är mycket mysigt :) På julafton ska jag och Petra jobba till 14.30 sen bär det av till systerryster i Saltsjöbaden :D Det kommer bli jättekul!
Igår hade vi det kul :) Jag, Ellen och Petra var hemma hos Bjurarna och hade roligt med alla hockeypojkar! :D <3
Sen så sov Ellen över här och då hade vi det ännu mysigare jag och hon :D mohahaha nej vi sov bara ;) Sen vaknae vi runt halv 11 kanske å då gick vi upp och pratade om massa mysigt sen åkte Ellen hem :( Men då hjälpte vi mamma laga lite julmat, sen gjorde Petra och jag pepparkakor :D vilket var riktigt kul! Dom blev riktigt snygga ;) Vi gjorde en extra fin till våran älsklings Dala!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0