såååå nöjd!

Den här veckan kan nog inte sluta bättre än hur den är på väg att sluta. Visserligen jobbar jag imorrn men jag känner inte att det gör något. Det går väl hyffsat fort... Idag har jag äntligen fått mitt nya schema och vecka 38 börjar jag jobba i Tyresö Strand helt och hållet! Ser verkligen fram emot det! Ska bli så skönt att ha ett schema som ser likdant ut hela tiden. Äntligen slipper jag alla strötider som jag fått fram och tillbaka hela tiden. 

Nästa vecka ska jag färga och klippa håret också, har ni tips på frisyr eller färg är jag glad för förslag. Som vanligt vill jag förändra jättemycket men det brukar ju sluta med att jag färgar utväxten bara... Ska fixa fransarna också, dom ser hemska ut just nu. 

Ikväll blir det myspys eftersom att både Petra och jag jobbar imorrn. Men morgondagen ser annorlunda ut, för då ska Alex firas! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0