Januari

Januari är en bra månad för mig.
1. Jag fyller år
2. Jag åker iväg på kurs
3. Ny start av nytt år = nya möjligheter
Mitt ena nyårslöfte är ju att inte får äta godis fram till sommaren, hittills känns det bra. Jag har lyckats stå emot många frestelser, med tanke på allt gott som serveras på jobbet och typ som igår när Andreas trycker upp en godisskål i ansiktet på mig. Nej nu har jag bestämt mig. Jag ska lyckas med det här. Det värsta är väl att jag inte får någon choklad :(
Idag ska vi på bio med mami å papi. Vi ska se Änglagård och jag och Petra lagar middag till dom. Imorrn är det tillbaks till jobbet och jag längtar inte!
Inte långt kvar till bartenderkursen nu :D typ 20 dagar bara! Längtar mer till den än till födelsedagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0