Gösta är snöfri!

Det nya året har börjat och det startade Petra och jag med att skotta snö. Bort med all snö från Gösta, bort, bort! Och vi lyckades, dock fick jag så grymt ont i ryggen. Har fått sånna här nattliga samtal också. Ett i natt. Och för typ första gången så hörde jag fan inte vem det va. Sur gjorde han mig i alla fall. Man ringer inte kl.3 på natten!

Har börjat jobba nu efter mina 3 dagars ledighet. Men det är mycket roligt som väntar just nu! Om bara 17 dagar t.ex. så fyller jag år! Sen den 30 januari åker jag, Sandra och Petra ner med tåget till Göteborg. Jag längtar verkligen bort från denna stad just nu. Så under hela februari ska jag njuuuuuta! Bara njuta. Slippa allt dåligt här uppe.

På fredag ska jag ha kul, på lördag med och på söndag med! På fredag blir det troligtvis utgång, och på lördag myskväll och på söndag ska vi på bio med mamsen och pappsen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0