Dagen efter

Hade en riktigt bra dag igår! Först firade vi Petra och mig här hemma med släkt och vänner :) Fick massa fina presenter och åt god mat och goda tårtor ;)

Sen blev det förkrök här hemma och sen en rejäl utgång! Mötte upp alla brudar och drog först till woken för att ta "veckans shot". Sen till Soft kök å bar och drack lite där medans vi väntade på att gå till Lobby.
Drog till Lobby och röjde satan där, Emelie fick sin kväll fullbordad, Petra med fast kanske inte ändå. Elin blev utkastad. Vet fan inte vad hon gjorde helt ensam i säkert två timmar :D Jag tappade bort Sandra också.
Dansade sjukt mycket, säkert inte vackert men de kändes bra. Hittade Petra till slut så att vi kunde gå till Elin och göra henne sällskap.
Jag trodde jag hade sätt mycket på dansgolvet men helt plötsligt flög en rumpa upp i vädret. Rumpan var så blek så den lös fan upp hela rummet. Sen ser jag att det är två stycken som typ vet inte vad dom gör. Men byxan åkte lite långt ner på den bruden. Stackarn.. var helt enkelt tvungen att fota händelsen. Man får fan inte göra så där!

Hittade massa roligt på mobilen idag. Elin sa nu imorse "Denise, jag har pratat med någon som jag inte känner på mobilen! Det är ett konstigt nummer" Jag bara "men vi kollar de, jag slår upp eniro.". Så säger hon nummret till mig och jag knappar in det. Sen låg vi i sängen och garva som fan för dett var mitt nummer. Så jävla kul att jag inte la märke till de när hon sa de :D
Sen hittade jag en rolig konversation med Kalle Zetterstöm också!

Kalle - Var är ni?
Jag - Lönnroth
Jag igen - Lo bb y
Kalle - Nej det är Kalle:)
Jag - Paja få ;7
Kalle - Vad i helvete? Prata svenska
Jag - Lobby
Kalle - Ja men var på lobby?
Jag - Grodan
Kalle - Jamen jag är inne på grodan :) var är ni?
Jag - Dansar
Kalle - Vilket dansgolv? :P
Jag - Innanför glaset

Hahah inge bra att skiva när man inte vet vad man svarar :D hahah fy fan asså!
Här har vi också gårdagens låt som vi sjöng hela vägen in till stan.
Dagarna
Och den gick inte å lägga in så jag länkar istället. :)
Klicka på bilderna!

Petras enlitersglas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0