bra dag imorrn!

Känner mig duktig som äntligen har börjat träna regelbundet, och fler träningstillfällen ska det bli i veckan, dock efter bartenderutbildningen :) Älskar numera spinning!
Har ganska nyligen kommit hem från ridningen och det gick bra förutom att jag fick ett sånt där skrattanfall framför Krille igen! Hahah pallar inte att jag inte kan hålla mig när han står och pratar om hur det gick efter lektionen.
Imorrn fyller jag och Petra år, imorrn har jag också haft körkort i ett år :) Imorrn ska jag också träffa Emelie och hämta bhar! Perfekt till på lördag då det ska festas loss ordentligt ;) Sen blir det jobb på kvällen och så hoppas jag på en god middag.

Nu ska jag lägga mig och börja läsa min ena bok till kursen som börjar snart!

Kommentarer
Postat av: Emellie Eriksson

Graaaaaaaattis på födelsedagen, Denise !! Hälsa petra från mig oxå! :D

Kraamar från mig <3

2011-01-20 @ 15:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0