And if you want me to be real deep, I'll hook you up with some poetry





Idag så körde jag mitt allra första spinningpass i mitt liv. Sara kallade den så kallade Aron för självaste djävulen efter passet. Jag fick en varning av han innan att de skulle bli tufft. Vilket det också va! Men fan va skönt det känns efter ett sådant pass. Nej Aron är ingen djävul han är kung i spinningsalen!
Så kul också å se vilka byxor friskisledarna väljer. Aron hade valt dom perfekta cykelbyxorna i alla fall. Han visste nog exakt vad man såg där. Japp.. en självsäker man de där.
Grymt pass var det i alla fall med Emma, Sara och Petra! :)

Imorgon är det onsdag, och äntligen börjar det bästa på hela veckan! Nämligen ridningen! Längtar så mycket efter alla hästar och människor i stallet :) ♥ 




Kommentarer
Postat av: emelie

Aron <3

2011-01-17 @ 00:27:27
URL: http://emeliewallins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0