19 år!

Och så var det min och Petras dag! 19 år, ett år kvar nu till systemet bara! Det går fort ;)
Jag har fixat lite saker idag :) jag har hämtat våra bhar som är specialbeställda och jag har gjort rosor till våra tårtor som jag och Petra ska fortsätta göra imorrn :D det är så himla kul och jag är så glad att Elin W står ut med oss :D Värsta gullig hon är som låter oss pilla där inne i bageriet! Fina hjärttårtor ska det bli :)
Självklart har jag fotat dagens konstverk också som Elin W, Petra och jag har skapat!

Fick också reda på idag att vi bor fantastiskt bra under vår bartenderkurs! Ligger centralt så vi kan gå till skolan ;) PERFEKT! ♥


De stora nejlikorna har Elin gjort och jag har gjort dom små, Sen har jag gjort de 2 översta rosorna och Petra den sista!



Så här ska dom se ut när dom är klara! Elins fina ros! :D


Här är också de två bufféer som Petra och jag fick göra till en kund :) De här är också det bästa med att jobba med färskvaror!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0