Vill tillbaka NU!

Happ, fick ännu mer jobb idag, får gå å tänka pengar nu fram till torsdag! Ska då in till stan och shoppa lite :) hoppas de blir fint väder ;) Vill ha mer färg på mig!

Imorrn efter jobbet ska jag hem till Alex, fixa lite middag, snacka massa bajs och bara ha de trevligt :) Sen kommer Petra så småningom, hon slutar senare än mig! Jag jobbar 11-19, sämsta tiden ever :( buhu!

Petra och Elin suktar mig som faen, dom letar resor till Rhodos :( vill verkligen dit igen, både för öns skull och för andra saker med. Men men har bara en vecka som jag vet att jag kan åka och det är nästa :/ Måste dessutom börja komma igång med träning nu så man får en snygg kropp efter den här resan :P

Dags å sova! :)
Puss hej ♥


Puss på Jesper! Han ser lite chockad ut, eller hur?


Kommentarer
Postat av: Lisa

lägg upp fler bilder från er resa :D

2010-07-14 @ 00:00:22
Postat av: Denise

ska göra de så fort jag får minneskortet :)

2010-07-14 @ 13:40:14
URL: http://denpans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0