Waka Waka!



Borta bra men hemma bäst, visst brukar man säga så, men inte den här gången för min del :/ jag vill bara tillbaka till min favoritö! Sitter nästan och storbölar just nu...
Saknar så många saker där nere just nu :(
Som tur är har jag i alla fall haft det sjukt kul där nere :) många fina minnen och märken... har ju fått brännskador på benet från ett avgasrör, tänker inte visa bild på de för de för äckligt.
Vi har krigat för fullt med våra grannar där nere, både dränka varandra i drinkar och stöka ner mest utanför varandras dörrar. Dom vann på att stöka ner mest... illa!


min fina insats!

Jag har vart vaken i över 24 timmar, vi gick nämligen aldrig och la oss i natt. Dubbeldäcka på planet istället! Sov som en köttbulle i stolen med rumpan i vädret, grymt obekvämt men ändå!


soluppgång på ellie beach nu i morse :)

jag ska försöka slänga upp så många filmer från resan som möjligt men inte just nu! Ska fika nu PUSSSS! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0