Tylösand

Hej hej! Nu sitter vi i vårt skumma rum som vi fick för 350 kr! Sjukt billigt må jag säga, men fan inte nice ^^ men de e så jävla fint här i Tylösand så de är sjukt bra ändå :) Imorrn ska vi boka hotell i Borås och Göteborg, vi ska höja oss lite med att bo fint ;) de kommer bilder lovar!

Imorrn ska vi till Ullared för de ska va mulet hela dagen.. Men vi ska sova här i Tylösand en natt till :) Så på måndag åker vi till Borås och ska shoppa på outletet, och sen övernattar vi också där. Så på tisdag blir de Göteborg och ännu mera shopping! Woooo! Har redan shoppat en tröja från Boomerang, skitskööööön! :)

Asså vår första natt på vår roadtrip var nog de mest random jag nånsin gjort i mitt liv :D haha fy fan säger jag bara, men de va jävligt sköna skåningar. Vet inte hur jag ska förklara hela dagen ens. Vi kom till vårt "boende" utan Jonte, och när vi kom var de typ 9 killar där. Första tanken var typ "Va fan gör vi nu?". Men de löste sig sjukt bra. Jonte kom och hälsa på typ i en timma eller lite till, kul å se han igen :) Sen kom de fler killar. Bara att vi ens fick sova hos killarna som bodde där var ju bara helt otroligt, tur att man är blond tjej från Stockholm ;) de hjälpte nog en hel del skulle jag tro ;) haha! Vakna i alla fall upp tillslut och då åkte vi till Danmark :) och nu är vi här!

Nu ska vi sova här i de lilla rummet!
Puss och god natt! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0