För jag har bara regn hos mig

Tjuuu! Har varit på Liseberg hela dagen idag och blivit ganska blöt! Inte bara från Kållerado och Flumride utan från de jävla regnet också... Fick åka mycket mer av de roliga karussellerna idag tack vare regnet så lite positivt va de ju :) Är ganska stolt över mig själv att jag tvinga mig själv att sitta längst fram i Kanonen ;) den ni! Samma sak i Balder, fast ingen av dom är läääskig! Bara jävligt roliga :D
Nu ska vi piffa till oss och sen ta bilen till city för de regnar fortfarande och jag fryser röven av mig, så bilen blir bra den.
Imorrn ska vi börja åka hemmåt men först handla in de sista och sen fara iväg till Emil som har fest, sen åker vi hem! Så jag ska sova i min säng på fredag natt.
Fick sova på golvet i natt för att min säng som ingen ville ha, inte jag heller, är den sämsta sängen jag någonsin skådat! Madrassen är skitbra, sängen i sig med men de är typ 20 cm till taket så man får typ åla sig in och sen inte röra sig för då slår man i taket. Så i natt vakna jag kl. 3 och fick panik, för kunde varken andas och hostade en del. Så jag typ kasta mig ur sängen å sen drog jag ner den tunna madrassen å la den på golvet. Hårt och bra. blä. 

Vann en massa choklad igår också! De är alltid kul, men man orkar ju inte...

Nu ska jag sminka till mig :) Puss å hej ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0