aha :)

Sov dåligt i natt igen :/ har gjort de nu i några dagar. Jävla hosta säger jag bara! Emelie sov över i natt, de va trevligt att mysa och prata :) Vi kollade två filmer, och prata på som vanligt :)

Ska iväg och jobba om några timmar, inga konstigheter för den här veckan, har varit ledig en dag... Ser fram emot nästa vecka som fan, för då är jag ledig och ska lata mig, städa bilen, åka iväg och ha kul! Strunta i allt som är här hemma! Får väl lägga mig skapligt tidigt ikväll eftersom att jag börjar 8 imorrn :/ och i övermorrn! Får tänka på pengar hela tiden, funkar fan inte annars.

Nu har jag skrivit en kort genomgång på Fyra Brudars blogg så gå in och läs och kollar bilder där nu :)

Imorrn ska jag på inflyttningsfest hos bror min och hans tjej, det ska bli trevligt :) Men blir nog inte där så länge eftersom att jag börjar tidigt på söndag.
Måste träna mer nu, har faktiskt gjort det lite nu när jag kommit hem men de behövs mer. Vill inte ställa mig på en våg just nu, men skulle va kul å veta hur mycket man gått upp ^^ Nu i framtiden ska jag träna, träna och träna. Ska försöka få mig att börja tycka det är kul också har jag bestämt! Nu hur de ska gå till...

Puss hej ♥

 
Dansar på pacha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0