Fullspäckat schema

Okej sitter uppe när jag borde sova, klockan står ställd på 05.45! Kommer va riktigt död imorrn bitti, får bli typ fem koppar kaffe innan jag och Petra drar iväg till Jordbro för att besikta bilskrället. Pappa kunde inte vara lite snällare och ge oss en senare tid.. Sen efter det ska jag till tandläkaren och fixa tråden bakom nötterna. Efter det kl.11.00 ska jag köra ett pass på jobbet till 17.00. Fett kul dag jag kommer få känner jag -,- Efter det ska Petra och jag handla och sen blir de fiske :) en uppesittarnatt helt enkelt.

Idag red jag söta Capri :D fin fin! Jenny fick fota och filma lite med mobilen, inge vidare kvalité men men :)

Nej! Pusssssss på er ♥


Lycka på onsdagar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0