oj oj

Vet ni hur lycklig jag är eller?! Jag fick G på mitt filosofiprov! Eller jag ska inte ljuga G-... Men de va ett G vilket betyder att det inte blir omprov för mig :) Nöjd som fan haha! jag får lägga mer tid på slutuppgiften än va jag gjorde på provet, man är inte så duktig om man pluggar dagen innan de har jag märkt nu.

Idag har jag fixat mitt hår! Ställde upp som modell kan man väl säga. Satt från 9.00 till 13.00!!! :o de trodde jag aldrig men fin blev jag i alla fall :) Det var de viktigaste.
På torsdag ska jag på skiva :D och jag kommer va fiiin ^^ sen märkte jag idag också att jag har 3 prov nästa vecka! Ska bli jättekul! Ett på måndagen på föreningstimmen och sen ett på tisdagen på ind.valet och ett efter ind.valet för att ÄCKELSVEN helt plötsligt kommit på att vi ska testas Petra och jag. USCH jag kommer ha huvudvärk som det skriker om det då och vara skitsuuuuuuur. BAJS!

Nu sitter jag och är duktig faktiskt för jag pluggar :P Snart är det mat!
Puss puss! ♥


Jag och Haque i från helgen :) fina va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0