Glad dag på jobbet

Ibland har jag faktiskt kul på jobbet och idag var en sådan dag :) Vi har en stammis som har något som inte stämmer med de vanliga. Väldigt pratglad men hör inget och vimsar ofta runt ^^ i alla fall idag kom hon in och ville ha en massa champinjonlådor dvs blåa nätlådor i plast. Vad hon skulle med dom till har jag ingen aning, hon sa att hon skulle ge bort dom :S Hon hade med sig sin lilla kärra men på den kärran fick de bara plats för 3 lådor, för bandet som hon skulle fästa runt räckte inte annars. Så hon kom i fler omgångar och hämtade 15 lådor typ ^^ kan tyvärr inte låta bli att skratta åt det för det såg ganska kul ut!

En annan rolig sak hon sagt var typ för två månader sen till Carro. Då hade vi 10 kronors artiklar i en låda och hon hade gladeligen plockat på sig ett par stycken diskhanddukar och sedan sagt till Carro "Ja! då var julklapparna klara! Man måste ju passa på när de väl finns." 
Hur skön är man inte som ger bort diskhanddukar i julklapp till någon????? :D

Kvällen har jag spenderat tillsammans med Elin och syster :)
Puss å god natt ♥


Vad skulle du göra med en champinjonlåda? :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

okej jag var där i onsdags. hade du kul då?

2010-04-18 @ 09:25:14
URL: http://youngwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0